Kerk Puiflijk definitief in andere handen

Gisteren (19 juni) is de kerk van Puiflijk definitief verkocht.  Met het zetten van de handtekeningen bij de notaris en de overdracht van de sleutels werd de eigendomsoverdracht aan Dirk-Jan Franken bezegeld.

De verkoop van de Johannes de Doperkerk heeft bij vele parochianen diepe emoties los gemaakt. In dit prachtige kerkgebouw hebben zij 150 jaar lief en leed gedeeld.

Hoeveel gebeden zijn hier gezegd? Hoevelen hebben hier God en zijn lieve heiligen om kracht gevraagd? Vandaag is daar voorgoed een einde aan gekomen. En dat doet pijn.

Wij begrijpen het verdriet van velen binnen onze parochie al te goed, maar hopen dat zij, na een begrijpelijke periode van rouw, gezamenlijk de schouders zullen blijven zetten onder de opbouw van onze nieuwe parochie H. Franciscus en H. Clara.

>Klik op een foto voor vergroting en diashow.

foto’s: TL