Informatieavond herbestemming voormalige H. Antonius Abt kerk 11 maart

Ruim een jaar geleden sloot de H. Antonius Abt kerk haar deuren. Veel Horssenaren voelen zich als parochiaan, of als dorpsgenoot nauw betrokken bij het kerkgebouw en maken zich zorgen over de toekomst.

Het vinden van een passende herbestemming voor dit beeldbepalende gebouw, waar velen van u zoveel dierbare herinneringen aan hebben, was – gezien de bouwkundige staat van de kerk – bepaald geen sinecure. Graag willen wij u informeren over onze zoektocht en de plannen voor een duurzame nieuwe toekomst van het gebouw, met respect voor het verleden.

Wilt u hier meer over weten?

Kom dan naar de informatiebijeenkomst over de toekomst van het voormalige kerkgebouw en pastorie.  De bijeenkomst is op woensdag 11 maart, van 20.30 uur in het dorpshuis “De Horst”, Rijdt 38, 6631 AT Horssen.  Vanaf 20.15 uur staat de koffie of thee voor u klaar.

Parochiebestuur H. Franciscus en H. Clara