Bericht van de pastoor

[persoonlijk bericht van de pastoor; buiten verantwoordelijkheid van de redactie]

Zalig nieuwjaar.

Onderstaand bestand bevat teksten die ik in de Mariakapel van de kerk verrassend wel vond verdeeld over de stoelen en de bank die er staan.

Zo maar … vlak voor het nieuwe jaar heeft een onbekende Diny haar boodschappen achter gelaten. Waar voor mijn dank na een week volop in het nieuws te zijn geweest en veel telefoontje en emailberichten te hebben gekregen waarin mensen uit heel het land mij bedankten, hun steun en respect verwoorden en meer positieve woorden.

En verrassend zat er maar één keer een wanklank tussen. In aansluiting op alle positieve woorden vond ik deze briefjes van een onbekende Diny.

Ik heb ze gelezen en wil ze met u allen delen omdat ze zeer de moeite waard zijn aan het begin van het nieuwe jaar van de Heer je er door te laten inspireren en als je het niets vind gewoon simpelweg te negeren. Echter dat laatste is in mijn ogen onmogelijk voor ons mensenkinderen die in God geloven.

Zie de bijlage:   zo maar….  Voor het nieuw jaar, boodschap van een onbekende Diny.

Lief van haar.

Pastoor Jos Hermans