Coronamaatregelen per 26 januari 2022

Van harte welkom, kom gezond naar de kerk! Blijf bij klachten thuis en laat u testen!

Reserveer uw zitplaats voor de zondagen

Voor de reservering van de diensten in de H.H. Ewaldenkerk, bel (0487) 51 23 87 op dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30 uur – 11.30 uur of mail naar info@parochiefranciscusenclara.nl  voor een zitplaats op de zondagen. Bij de overige vieringen – door de week – in de H.H. Ewaldenkerk vult u achter in de kerk uw naam en telefoon in.

Als u een misintentie wilt opgeven, is het van belang dat u doorgeeft of u komt en zo ja, met hoeveel personen. Dit in verband met het maximum aantal personen op zondag.

Kom gezond naar de kerk. U wordt door een ostiarius (deurwachter) in de kerk welkom geheten en vraagt uw naam. U kunt uw handen desinfecteren, een boekje pakken en de collecte voldoen bij binnenkomst. U kunt ook via de betaalapp GIVT een kerkbijdrage doen. Zie hiervoor de informatie op onze website.

We wijzen u verder op de basisrichtlijnen van het RIVM inzake hygiëne, gezondheid, de 1,5 meterregel en dragen van een mondkapje tijdens het lopen in de kerk.

Parochianen die thuis de dienst willen volgen kunnen naar de website vieringen – YouTube kanaal R.k. Parochie H. Franciscus en H. Clara.

Verder bent u van harte welkom als de kerk open is vanwege persoonlijke devotie, conform de geldende basisregels. Ook is de Mariakapel geopend voor het opsteken van een kaarsje of voor gebed.