Allerzielen Afferden

Zaterdagavond 30 oktober 2021

Bij elk afscheid wordt
een herinnering geboren.

Rondom De Oude Toren op t Hoog tussen 18.30 en 21.00uur is er gelegenheid voor jong en oud om elkaar te ontmoeten.

U kunt een kaars voor uw dierbare aansteken, een persoonlijke wens, tekening en/of een foto ophangen in de olijfboom!

Muziek zal verzorgd worden door een ensemble van Muziekvereniging Eendracht. Het kerkhof zal sfeervol verlicht zijn en op elk graf brandt een kaarsje.

Aansluitend aan de viering in de parochiekerk H.H. Ewalden 19.00 uur zal pastoor Hermans om 20.00 uur op verzoek de graven op het kerkhof ‘t Hoog te Afferden zegenen.

Er is gelegenheid voor een kopje koffie of thee en voor de kinderen is er limonade.

U bent van harte welkom.

Voor meer informatie of wilt u graag mee helpen neem contact op met: Marianne van Dinteren, tel.: 06 13 26 20 65