Vieringen in Protestants kerkje?!

Afgelopen zondag 8 mei was er een mooie, intieme viering in het protestants kerkje met medewerking van ons gemengd koor. Het koor was bijna voltallig en zong mooie liederen, maar helaas waren de parochianen uit Horssen  op de vingers van één hand te tellen.

Willen wij, parochianen uit Horssen, vieringen in Horssen? Willen wij dat ons gemengd koor deze vieringen opluistert? Dan zal er wat betreft het kerkbezoek toch dringend iets moeten veranderen. Zo niet, dan moeten wij vaststellen dat er na de zomervakantie geen vieringen meer zijn in Horssen en zal ons gemengd koor alleen in de parochiekerk H.H. Ewalden te Druten de liturgie zingen.

Willen we dit? Dan oké. Willen we in Horssen vieringen in de Protestantse kerk? Kom dan en vier mee. Er zijn nog drie vieringen, waarin we kunnen laten zien hoe we hierover denken: 12 juni, 26 juni en 10 juli.

De viering van 22 mei moet helaas komen te vervallen, omdat die zondag tien kinderen de Eerste Communie doen in de parochiekerk.

Iedereen is welkom op dit parochiefeest!

Namens de pastoraatgroep en het bestuur

Pastoor Jos Hermans