Oproep Actie Kerkbalans

Geef vandaag voor de kerk van morgen

De kerk. Wat betekent het voor u? Is het een plek waar u God vindt? Een plek waar u gelijkgestemden ontmoet, uw zorgen kunt delen of naar anderen omkijkt? Waar u tijd vindt om te bidden en te bezinnen, en kunt groeien in geloof? Of vooral een moment in de week waar u even kunt uitstijgen boven de waan van de dag?

De waarde van de kerk is voor iedere parochiaan weer anders. Maar feit is dat onze kerk voor veel mensen van grote betekenis is. Dat moment in de week waarop we samenkomen om te zingen en muziek te maken, het geloof met elkaar delen en naar elkaar om te zien is voor veel van ons niet weg te denken. We zijn dankbaar dat we zo met elkaar kerk kunnen zijn.

Dat is mogelijk dankzij u. Steunt u de parochie Heilige Franciscus en Heilige Clara en steunt onze kerk financieel? Daar zijn we u erg dankbaar voor! Met uw steun kan de kerk haar plek blijven innemen in Afferden, Druten, Deest Horssen en Puiflijk.  Met uw gift en die van anderen hebben we het afgelopen jaar veel kunnen doen. Denk bijvoorbeeld aan de realisatie van de kappellen in Afferden en Deest en de Klokkenstoel en de Torenschuur op ‘t Hoog.

Ook in 2023 willen we er zijn voor iedereen die de kerk nodig heeft, op wat voor manier dan ook. We hopen van harte dat u de kerk wilt blijven steunen. Natuurlijk zijn we blij met iedere bijdrage!

Geef vandaag voor de kerk van morgen. Want ook voor de generaties die komen, wil de kerk graag inspirerend, gastvrij en zorgzaam zijn. Alleen samen kunnen we dat waarmaken. Helpt u mee? U kunt uw gift overmaken op rekeningnummer NL08RABO0108672891 onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2023’.

Of geef digitaal via onderstaande QR-code

Dankzij uw gift blijft onze Kerk ook morgen een plek van betekenis.

Alvast heel hartelijk dank!