Eucharistieviering met samenzang

19:00 uur

Protestantse kerk Horssen

Celebrant: pastoor Pieter Zimmermann

Wij bidden speciaal voor:

• Parochie H.Franciscus en H.Clara

Mededelingen

• BEDEVAART ST. GERARDUS MAJELLA ZATERDAG 25 MEI A.S.

Voor deelname voor bovengenoemde bedevaart kunt u zich voor uiterlijk 1 mei a.s. opgeven via het parochiesecretariaat tijdens kantooruren, tel. nr. (0487) 51 87 23 of via info@parochiefranciscusenclara.nl  Kosten: € 25,00 p.p.

• Filmavonden:

In 2024 is er een nieuwe start van de filmavonden. Allereerst zullen we starten met een serie filmavonden die telkens zal worden gehouden op de 3e maandag van de maand om 20.00 uur. De eerstvolgende keer is op maandag 15 april om 20.00 uur, inloop vanaf 19.30 uur, met het vertonen van films in het Parochiecentrum, Hogestraat 4 in Druten. De film duurt ongeveer drie kwartier en aansluitend zullen we onder het genot van wat fris, een biertje of een glaasje wijn nog met elkaar napraten over wat de film ons heeft gebracht. De avond zal eindigen rond 21.30 uur. De avonden zijn echte aanraders.

U bent van harte welkom.

• Geloofscursus:

Ook maken we een nieuwe start met de geloofscursus. De eerstvolgende keer is op maandag 22 april a.s. De avonden beginnen om 19.00 uur met een Heilige Mis. Daarna van 20.00 uur tot 21.30 uur samenkomst in het parochiecentrum.