Kerkhoven

Onze parochie heeft de beschikking over een vijftal begraafplaatsen (Afferden, Deest, Druten, Horssen en Puiflijk).

• Klik hier voor het ‘Reglement voor het beheer van de begraafplaatsen’ (pdf-bestand).
  • Klik hier voor de ‘Voorschriften voor het toelaten van graftekens en grafbeplantingen’ (pdf-bestand).
  • Klik hier voor ‘Reglement voor het beheer van de begraafplaatsen (vereenvoudigd)’ (pdf-bestand)
  • De tarieven voor de begraafplaatsen zijn te vinden op de pagina ‘financieel‘.

Overzichten van te verwijderen grafbedekkingen

Klik hier voor het totaaloverzicht van de vijf kerkhoven (pdf-bestand).

Alle rechthebbenden van deze graven zijn bij de administratie bekend.  Zij hebben toestemming tot ruimen gegeven, ofwel niet gereageerd op herhaaldelijk verzoek.

Mocht u nog wijzigingen willen aanbrengen, dan graag contact opnemen met de administrateur:
Jan Daamen, Jan van Galenstraat 28 te Druten, tel. 06-10362861