Koren

Cantorij

De Cantorij luistert de vieringen op van de Avondwake en de zondagsviering in de H.H.Ewaldenkerk. Zij is een gemend koor met een gemengd repertoire en staat onder de bezielende leiding van André van Dijk. De leden repeteren wekelijks op dinsdagavond van 19:30 – 21:00 uur in het parochiecentrum.

Secretaris: Marijke Wolhuis-Wortel.
Voorzitter: Riet Bouwman-Kroeze.

Kerkkoor Sint Caecilia

Kerkkoor Sint Caecilia is een mannenkoor dat zich, onder leiding van musicus en muziektherapeute Jacqueline van Koolwijk, met name richt op het bestuderen en uitvoeren van Gregoriaanse wisselende en vaste gezangen, alsook op (Latijnse) meerstemmige koorwerken.
Het koor ondersteunt met deze gezangen de zondagsvieringen en uitvaarten in de H.H. Ewaldenkerk te Druten.
Repetitieavond: woensdag van 20.00 tot 21.45u in het parochiecentrum Druten.

Secretaris / voorzitter: Pieter Lewiszong

Gemengd koor Horssen

De naam zegt het al, het betreft een gemengd koor onder de leiding van André van Dijk. Zij repeteren op donderdagavond in het dorpshuis de Horst van 19:30 – 21:00. Structureel verzorgen zij de zondagsvieren in de H.Antonius Abt kerk te Horssen, de Avondwake en de uitvaarten.

Secretaris: Werner Campman
Voorzitter: Theo van Oosteren

Gastkoren

Er zijn meerdere gastkoren binnen de parochie welke incidenteel ook vieringen opluisteren.