Deelnemen aan vieringen

U mag naar de kerk als u een vaste zitplaats heeft. Bent u 18 jaar of ouder? Dan moet u 1,5 meter afstand houden tot mensen die niet uw huisgenoten zijn.

Wij gaan uit van maximaal 120 bezoekers per viering en adviseren u dringend bij binnenkomst in de kerk een mondkapje te dragen.

Zo meldt u zich aan
Kom alleen als u geen klachten heeft. Bij binnenkomst moet u zich als bezoeker van de dienst via het bekende strookje registreren.

Samenvattend
In onze kerk zijn (vooralsnog) 120 zitplaatsen beschikbaar. Als bezoeker van de dienst dient u zich bij binnenkomst via het bekende strookje te registreren. Een dringend advies is dat u in de kerk een mondkapje draagt, behalve bij het ontvangen van de Heilige Communie. Wij rekenen op uw begrip. Laten wij bidden voor een spoedig einde van deze pandemie.