Filmavonden met een drankje

Er zijn dit jaar filmavonden, die telkens zullen worden gehouden op:

• de 3e maandag van de maand, te beginnen op maandag 18 september
  • om 20.00 uur,
  • op de pastorie aan de Hogestaat 4 in Druten.

Het maakt niet uit of u nou een doorgewinterde kerkganger bent, of dat u nooit in de kerk komt, maar gewoon nieuwsgierig bent naar het katholieke geloof: u bent van harte welkom! De films die we zullen tonen, komen uit de serie Catholicism en zijn enkele jaren geleden gemaakt door de toenmalige hulpbisschop van Los Angeles, Mgr. Barron. Ze geven een prachtige inkijk in de verschillende thema’s die het geloof rijk is.

De film duurt ongeveer drie kwartier en aansluitend zullen we onder het genot van wat fris, een biertje of een wijntje nog met elkaar napraten over wat de film ons heeft gebracht/gedaan. De avond zal eindigen rond 21.30 uur en u kunt zich aanmelden via info@parochiefranciscusenclara.nl , maar voelt u zich daartoe niet verplicht.

Deze avonden zijn echte aanraders!

U bent welkom om alle avonden te komen, maar ook als u een avond over moet slaan bent u nog altijd welkom, want de films zijn ook als losse delen te bekijken. De avonden kosten geen geld, maar zijn zeker heel kostbaar!