Parochiefeest en begin van nieuw werkjaar: 8 september

Zondag 8 september om 10.00 u.: Gezamenlijke eucharistieviering tijdens het jaarlijkse parochiefeest van de parochie H. Franciscus en H. Clara – Thema: Voel je welkom.

Na de viering – ook de opening van het werkjaar- is er de gelegenheid om elkaar in het parochiecentrum te ontmoeten onder het genot van een kop koffie, thee, limonade voor de allerkleinsten, een versnapering en een drankje. Ook nemen wij dan afscheid van een aantal vrijwilligers.

Onze parochie H. Franciscus en H. Clara bestaat zes jaar en dit mag gevierd worden!
Het thema van de dag is Voel je welkom, want iedereen mag zich welkom voelen in onze geloofsgemeenschap. Jezus Christus nodigt ons allemaal uit voor het feestmaal bij de Heer.

Gedurende het werkjaar zullen er ook nog andere activiteiten worden georganiseerd. Dit geldt in het bijzonder voor onze gewaardeerde vrijwilligers, maar we willen dit werkjaar ook het één en ander organiseren voor de jongeren. Zij moeten datgene voortzetten waarmee we nu begonnen zijn. Daarnaast zijn er ook andere activiteiten, zoals o.a. een muzikaal optreden en een studiedag omtrent de Middeleeuwse mystica, componiste en religieus zuster Hildegard von Bingen op 26 oktober.

Via onze website houden we u op de hoogte van onze activiteiten en natuurlijk mag u ook altijd met ons contact opnemen indien u nog vragen heeft.