Zeven hele korte berichtjes

Kom gezond naar de kerk

Blijf gezond en kom gezond naar de kerk.

Misboekjes voor degene die met ons thuis de vieringen mee willen vieren

U kunt een set met misboekjes van Heeswijk voor thuis aanvragen. Neem contact op het parochiesecretariaat  De boekjes kunnen thuis bezorgd worden of door u worden opgehaald.

Boeteviering voor Kerstmis

Op woensdag 23 december om 19.00 uur is in onze parochiekerk als laatste stap in onze voorbereiding op Kerstmis een boeteviering gepland. U bent van harte welkom.

De ziekencommunie met Kerstmis

Bent u verhinderd met Kerstmis te komen en u wilt de ziekencommunie ontvangen geef uw naam, adres en telefoonnummer door.

Alle vieringen kunt u volgen via de Live uitzendingen

U kunt de H. Mis en Vespers dagelijks volgen via Youtube kanaal R.K. Parochie H. Franciscus en H. Clara

Voor ziekenzalving en overlijden kunt u ons altijd bereiken:  06-53673117

Bel voor een ziekenzalving en/of overlijden altijd en maak een afspraak met de pastoor. Een kerkelijke uitvaart is weer met 100 mensen in de parochie.

Goede Advent,  voorbereiding op de komst van de Heer

Pastoor Jos Hermans