Vrijwilligersmiddag 2 juli

Beste vrijwilliger,

De afgelopen twee jaar hebben wij als parochie niet de gelegenheid gehad om onze vrijwilligers te bedanken voor hun inzet. De reden hiervoor is u allen bekend.

Veel organisaties kampen met een tekort aan vrijwilligers, wij mogen trots zijn op een grote groep mensen die onze parochie een warm hart toedragen met het doen van vrijwilligerswerk op welke manier dan ook.

Na de lockdown is het goed om weer samen vooruit te kijken, de vleugels uit te slaan en samen op weg te gaan de parochie opnieuw gestalte te geven. Juist uw inzet is van grote waarde voor de parochie, zonder uw inzet kunnen wij geen parochiegemeenschap zijn!

Wij willen u dan ook graag bedanken voor uw inzet de afgelopen tijd.

De pastoor, het parochiebestuur en de leden van de pastoraatsgroep nodigen u dan ook van harte uit voor een vrijwilligersmiddag in de tuin van de pastorie te Druten. Onder het genot van een hapje en een drankje en leuke muziek willen wij elkaar die dag ontmoeten.

Wanneer: 2 juli 2022

Hoe laat: 16.00 – 19.00 uur

Waar: Pastorietuin aan de Hogestraat 4 te Druten

Om er voor te zorgen dat niemand wat te kort komt, verzoeken wij u om u tijdig aan te melden voor deze middag:

• via bestuur@parochiefranciscusenclara.nl (vermeld wel uw naam, adres en taak als vrijwilliger),
  • of door onderstaand documentje te downloaden, in te vullen en in te leveren bij de pastorie te Druten.

Met vriendelijke groet,

Namen het parochiebestuur en pastoraatsgroep,
Els Croonen, Rina van Sommeren en Ton Lansdaal