Voor de kinderen: Palmpasen en Pasen

Palmpasen 24 maart

De kinderen mogen met een palmpaasstok naar de kerk komen. Tijdens de viering van 10.00 uur wordt er een korte processie door de kerk gehouden.

Paaszaterdag 30 maart

Alle kinderen zijn van harte uitgenodigd om naar de kerk te komen. We beginnen om 11.00 uur. Als eerste brengen we het paasvuur naar de kerk. Daarna beklimmen we samen met de ouders de toren. Tot slot zoeken we in de pastorietuin naar de paaseieren. Rond 12.30 uur is het afgelopen.

Als je komt, hebben we graag dat je jezelf van tevoren opgeeft. Graag met een begeleider i.v.m. de veiligheid. Dit kan tot 27 maart via de mail jw.melssen@parochiefranciscusenclara.nl of op dinsdag, woensdag, vrijdagochtend tussen 09.00 en 11.30 uur via telefoonnummer (0487) 51 23 87 van het parochiecentrum.