Goed Nieuws

• De eerste en de vierde zondag van de maand bent u in het parochiecentrum naast de kerk van harte welkom voor een kopje koffie of thee en om elkaar te ontmoeten.
  • Bent u degene die onze kerkhofploeg in Druten komt versterken? Er wordt wekelijks samengewerkt om het mooie kerkhof mooi te houden, op de maandagmiddag van 13.00 – 17.00 uur
  • De eerstkomende twee filmavonden vinden plaats op maandag 19 februari om 20.00 uur en maandag 18 maart om 20.00 uur. Deze avonden zijn gratis en u bent van harte welkom. >klik hier
  • Wist u dat u zich op deze website kunt aanmelden voor de nieuwsbrief (zie zijbalk)? Dit houdt in dat u een mailtje ontvangt wanneer er een nieuw bericht op de website geplaatst is. Daarmee houdt u zichzelf goed op de hoogte.
  • Hebt u geen vervoer naar de kerk, bel dan het parochiecentrum, tel. 0487 – 512 387 op dinsdag-, woensdag- of vrijdagochtend.
  • Voor nieuws over de torenrestauratie, klik hier.