Planning filmavonden; elke 3e maandag van de maand

De titels voor de nieuwe reeks filmavonden zijn bekend!
Iedere 3e maandag van de maand om 20.00 uur, op de pastorie aan de Hogestaat 4 in Druten.

• Maandag 19 februari The Scarlet the black
  • Maandag 18 maart Into Great Silence
  • Maandag 15 april Unplanned
  • Maandag 13 mei The 13th day
  • Maandag 17 juni Des hommes et des dieux
  • Maandag 16 september Thérese
  • Maandag 21 oktober De Apostel
  • Maandag 18 november Peerke Donders
  • Maandag 16 december God’s not dead

Het maakt niet uit of u nou een doorgewinterde kerkganger bent, of dat u nooit in de kerk komt, maar gewoon nieuwsgierig bent naar het katholieke geloof: u bent van harte welkom! De films geven een prachtige inkijk in de verschillende thema’s die het geloof rijk is. Aansluitend zullen we onder het genot van wat fris, een biertje of een wijntje nog met elkaar napraten over wat de film ons heeft gebracht/gedaan. De avond zal eindigen rond 21.30 uur. Deze avonden zijn echte aanraders!

U bent welkom om alle avonden te komen, maar ook als u een avond over moet slaan bent u nog altijd welkom. De avonden kosten geen geld, maar zijn zeker heel kostbaar!