Opening van het nieuw pastoraal werkjaar en toediening van het Vormsel

6 september opening van het nieuw pastoraal werkjaar en toediening van het Vormsel door mgr. De Korte.

Zondag 6 september komt Bisschop Gerard de Korte het nieuwe pastoraal werkjaar in onze parochie openen en dient hij het Sacrament van het Vormsel toe. Monseigneur De Korte zal ons voorgaan in een pontificale Eucharistieviering in de H.H. Ewaldenkerk te Druten. De viering begint om 10.00 uur.

Gezamenlijke viering

Het jaarlijkse parochiefeest op zondag 6 september dat voor de zevende keer gehouden zal worden is om meerdere redenen bijzonder. Een heel belangrijke reden is dat op deze dag de jongeren die zich hebben voorbereid op het Sacrament van het Vormsel, dit zullen ontvangen uit de handen van onze bisschop.

Na de viering zullen in het kader van de opening van het nieuwe pastorale werkjaar enkele vrijwilligers voor hun hand- en spandiensten in het zonnetje worden gezet en is er gelegenheid om elkaar in de pastorietuin en grote zaal te ontmoeten onder het genot van een kop koffie of thee, een hapje en een drankje. Voor de jongeren is er limonade en een versnapering. Uiteraard zullen hierbij de welbekende maatregelen van het RIVM in acht worden genomen.

Behalve de ouders met de vormelingen bent u uitgenodigd voor deze dag. In verband met de organisatie en het ordelijk verloop vragen wij u ons te laten weten dat u komt en deel wilt nemen aan de opening van het nieuwe pastorale werkjaar; de viering en het informele samenzijn erna.

Bel of mail vóór 21 augustus aanstaande!