Allerheiligen/Allerzielen

Op  1 en 2 november vieren we als wereldkerk Allerheiligen en Allerzielen. Ook in onze parochie zijn er rondom deze dagen vieringen. I.v.m. de coronacrisis dient u zich vooraf aan te melden (0487-512387 vrijdag tussen 9 en 11 uur)

Druten in de parochiekerk H.H.Ewalden

Zaterdag 31 oktober Allerheiligenviering, om 19.00 uur is er een eucharistieviering. Celebrant is pastor Ton van Balveren.

Zondag 1 november Allerzielenviering, om 10.00 uur is er een eucharistieviering m.m.v. de avondwakegroep. Celebrant is pastor Ton van Balveren.

Deze viering is alleen voor genodigden i.v.m. het maximum aantal van 30 mensen. U kunt de viering via internet volgen.

Maandag 2 november Allerzielenviering, om 19.00 uur is er een eucharistieviering m.m.v. de avondwakegroep. Celebrant is pastor Ton van Balveren.

Afferden in Kulturhus De Meent

Zaterdag 31 oktober Allerzielenviering, om 19.00 uur is er een Eucharistieviering. Celebrant is pastoor Jos Hermans.

Deest in dorpshuis ‘t Trefpunt

Maandag 2 november Allerzielenviering, om 19.00 uur is er een eucharistieviering. Celebrant is pastoor Jos Hermans.

Horssen in voormalige H.Antonius Abt kerk

Zondag 1 november Allerzielenviering, om 11.00 uur.
Pastoor Jos Hermans gaat voor in deze viering met medewerking van de avondwakegroep en organist André van Dijk.