Gebouw Kerkhof Afferden

Eindelijk is het geraamte – houten skelet – van het gebouw op het kerkhof zichtbaar nadat eerder de betonnen vloer was gestort ‎op de lege plek langs de heg. De plannen krijgen eindelijk vorm en we hopen op korte termijn het gebouw voor de parochie in gebruik te kunnen nemen als opslag voor spullen die nodig zijn voor het delven van een graf en voor het onderhoud van het kerkhof.

Daarnaast is in het gebouw kantineruimte gemaakt voor de vrijwilligers en kerkhofbeheerder van de parochie H.Franciscus en H.Clara en de pastoor om  zich om te kleden voor de absoute die altijd plaats heeft als we een parochiaan  te Afferden begraven.

Over een paar weken volgen de foto’s van de voortgang tot aan de voltooiing. Vrijwilligers dank voor het onderhouden van het kerkhof.

Pastoor Jos Hermans