Eucharistieviering m.m.v. Gemengd Koor Horssen

zaterdag 27 april

Protestantse kerk Horssen

Celebrant: pastoor Pieter Zimmermann

Wij bidden speciaal voor:

• Parochie H.Franciscus en H.Clara

Bidden we voor de communicanten die morgen hun Eerste Heilige Communie zullen ontvangen in de kerk van H.H. Ewalden in Druten. Dat ze erdoor gesterkt mogen worden, het geloof bewust beleven en de diepe betekenis van het Heilig Brood van de eucharistie in hun eigen leven een plaats mogen geven.

Deze week hebben wij in de kerk van H.H. Ewalden afscheid genomen van Jan van Aanholt.

Mededelingen:

• Er vandaag een tweede collecte voor Voedselbankkinderen.
  • In verband met Dodenherdenking a.s. zaterdag 4 mei vervalt de eucharistieviering.
  • Op donderdag 9 mei (Hemelvaart) om 10.00 uur een Eucharistieviering in de kerk van H.H. Ewalden in Druten m.m.v.: Caeciliakoor.
  • Welkom bij Open Leurviering morgen, zondag 28 april om 19.00 uur in het kerkje van Leur.
  • In de maand mei bidden we elke dinsdagavond om 20.15 uur een Rozenkransgebed:

Op:    30 april                     in de Mariakapel in de kerk van H.H. Ewalden in Druten

7 mei                                   in de Oude Toren op ’t Hoog in Afferden

14 mei                      Antoniuskapel op RK Kerkhof in Deest

21 mei                      tijdelijke Mariakapel van de toren van R.K. Kerk Antonius-Abt in Horssen

28 mei                      bij Onze Lieve Vrouw in het fruitkistje op het RK Kerkhof in Puiflijk